بهترین درمان برای بیماری پارانشیم کلیه چیست
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بهترین درمان برای بیماری پارانشیم کلیه چیست

آنچه را که بهترین درمان برای بیماری پارانشیم Renal¿Cuál بهترین درمان برای بیماری پارانشیم کلیه است؟ بیماری پارانشیم کلیه در سونوگرافی از برخی از مردم به نظر می رسد. با این حال، تعداد کمی از مردم دانم آنچه در آن بر روی زمین به این معنی، آنها را ذکر نیست که می دانم بهترین درمان برای این بیماری است.

چه بیماری پارانشیم کلیه؟

کلیه ها دو نوع از شرایط پزشکی و پارانشیم عروقی هستند. پارانشیم کلیه اشاره به وضعیت پزشکی در بافت ها، به عنوان بیماری پارانشیم کلیه، سلول های ذاتی بخشی کلیه ها آسیب دیده و عملکرد کلیه به تدریج کاهش می یابد. اگر شما اتفاق می افتد به از این بیماری رنج می برند، اسکار کلیه را می توان در سونوگرافی دیده می شود.

در درمانگاه، بیماری پارانشیم کلیه در نتیجه فقدان اکسیژن و ایسکمی رخ می دهد. چند شرایط می تواند به این دو مشکل مانند دیابت، فشار خون بالا، عفونت کلیه، کیست PKD، سنگ کلیه، و غیره منجر شود

بهترین درمان برای بیماری پارانشیم کلیه چیست؟

اول، علت اصلی باید کشف شود و به خوبی اداره می شود. دیابت طولانی مدت و فشار خون بالا شایع ترین علل بیماری پارانشیم کلیوی هستند. اگر هر یک از آنها به این دلیل برای بیماری خود است، شما باید سطح قند خون و فشار خون یا از طریق داروها و رژیم غذایی را کنترل کنید.

از آنجا که کمبود خون و اکسیژن علت اصلی مرگ سلولی کلیه است، یکی از اهداف درمان باید انجام شود به افزایش جریان خون در کلیه ها. بیشتر جریان خون به کلیه ها می تواند اکسیژن و مواد مغذی به سلول کلیوی به اندازه کافی فراهم می کند. برخی از داروهای سنتی چینی به نفع گسترش عروق خونی، به طوری که آنها می تواند کمک به رسیدن به این هدف.

در نهایت، ترمیم بافت کلیه آسیب دیده در پارانشیم کلیه نیز باید توجه زیادی. هنگامی که این بافت ها بهبود به کار دوباره، به این معنی نوع 1 بیماری پارانشیم کلیه است که در اصل.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری گیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی است که می تواند کمک به رسیدن به اثر بالا. اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان و یا اگر شما می خواهید برای کنترل یا بیماری کلیه، که می تواند پیام را به ما ترک، شما همچنین می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا دکتر آنلاین ما مشورت، ما همه چیز را بهترین برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 10782
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: